Müügitingimused

Veebipoe Vivarec E-pood kasutustingimused

  1. Üldsätted

1.1 Käeolevad kasutustingimused reguleerivad veebipoe Vivarec e-pood (edaspidi Veebipood), mille omanik on Vivarec OÜ (registrikood 10137639), asukohaga Kopli 3, 10412 Tallinn, mille telefon on +372 6599 000 ja e-posti aadress vivarec@vivarec.ee  ja e-poe eraisikust kui ka juriidilisest isikust kasutaja (edaspidi Ostja) vahelisi e-poe kasutamisest ja selle käigus sõlmitavatest tehingutest tulenevaid õigussuhteid.

1.2 Veebipoel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades e-poes uued tingimused. Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.

1.3 Ostjal on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning ostja nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

  1. Hinnad

2.1 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.

2.2 Veebipood jätab endale õiguse sanktsioonideta loobuda tellitud kaupade müügist järgmistel juhtudel:

2.2.1. kauba hind või omadused on väärad inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu e-poe süsteemis;
2.2.2. kliendi poolt tellitud kaupa ei ole Veebipoe ja/või tootjatehase laos.

Kui Veebipoel ei ole eelnimetatud põhjustel võimalik tellimust täita, võetakse Ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui Ostja on jõudnud Kauba eest ettemaksu teha. 

  1. Ostukorv  ja müügilepingu sõlmimine

3.1 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

3.2 Tootepildid on illustratiivse tähendusega ega esinda kauba lõplikku esteetilist tulemust.

3.3 Valitud kauba ostmiseks tuleb Ostjal tooteinfo leheküljel esmalt määrata vajalik kogus ja seejärel klikkida lingile „Lisa korvi“. Juhul, kui Ostja soovib sama müügitehingu raames osta veel kaupu, peab ta eelkirjeldatud toimingu sooritama iga tema poolt soovitava kauba puhul. Ostukorvis tehtud muudatuste kinnitamiseks tuleb klikkida nupul „Uuenda ostukorvi“.

3.4. Kauba hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, mis sõltub ostja asukohast ja kauba kogusest ning kehtivad transpordile Eesti Vabariigi piires.  Kättetoimetamise tasu ja kauba üleandmise viisid kuvatakse ostjale ostukorvis.

3.5 Kauba üleandmisel Vivarec OÜ laos, Mustamäe tee 5B, 10616 Tallinn tasu ei lisandu.

3.6 Tellimuse vormistamise jätkamiseks tuleb klikkida nupul „Mine maksma“. Ostja suunatakse kontaktandmete sisestamise lehele. NB! Sisestatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

  1. Müügilepingu eest tasumine

4.1 Tellimuse eest saab veebipoes turvaliselt tasuda:

Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele

Läti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele

Leedu pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele

Krediitkaardiga: Visa / Mastercard

Esto järelmaksuga

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

4.2 Makseid vahendab EveryPay AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel EveryPay AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

4.3 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Vivarec OÜ arvelduskontole.

  1. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Kaupa saab tellida kas väljastamiseks Vivareci laost, Mustamäe tee 5B, Tallinn või Ostja poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades. Kullerteenuse automaatne tellimine Veebipoes ei ole võimalik suure mõõduga kaupadele, mis vajavad eritehnikat transpordiks või maha laadimiseks. Hinnapakkumise saamiseks palume saata päring.

5.2. Kauba kättesaamine Vivareci laost:

5.2.1. Kauba väljastamine toimub Mustamäe tee 5B, Tallinn aadressil lao lahtioleku aegadel tööpäeviti kella 9-18:00 eeldusel, et Ostja on eelnevalt kauba eest tasunud ning saanud e-posti teel kinnituse kauba komplekteerimisest.

5.2.2. Ostjale väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass) ja tellimuse numbri esitamisel. Kaubale järgi tuleval isikul peab olema ette näidata ka tellimus, kas paberil välja prindituna või digitaalsel kujul. Isikut tõendava dokumendi või tellimisnumbri puudumisel võib Veebipood jätta kauba väljastamata.

5.2.3. Veebipood ei vastuta Ostjale tekkinud kahju eest, kui Veebipoest mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia tellimusest, arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

5.2.4. Veebipoe laost väljastatakse kogu tellimusel olev Kaup korraga. Ostja tagab, et tema transpordivahend on sobilik tellitud Kaupade äraveoks.

5.2.5. Kui Ostja ei tule Kaubale järele hiljemalt 30 (kolmekümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud Kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et Ostja on Müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi Kaupa. Veebipoel on õigus Müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiu- ja veokulud) ja tasaarveldada Veebipoe poolt kantud kahju Ostja poolt ette tasutud summadega.

5.3. Kauba kättesaamine kulleriga:

5.3.1. Kui Ostja soovib kaupade kohaletoimetamist kulleriga, toob kuller tellitud kaubad kohale 2-5 tööpäeva jooksul ostu sooritamisest või tellitavate kaupade puhul kauba lattu jõudmisest.

5.3.2. Kulleri poolt kohaletoimetatav kaup tarnitakse kulleriga Ostja poolt märgitud aadressile tööpäeviti ajavahemikus kell 9.00 – 17.00, vastavalt sihtkoha kättetoimetamise võimalustele. Kauba üleandmise päev lepitakse Ostjaga eelnevalt telefoni teel kokku.

5.3.3. Kaup tarnitakse Ostjale kuni maja välisukseni, mis kehtib ka korrusmajade puhul. Kullerteenus ei sisalda kauba tuppa toomise teenust.

5.3.4. Ostja peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui Ostja ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa Ostjale üle anda ebaõnnestuvad, toimetab kuller saadetise tagasi lattu. Kui Ostja ei tule Kaubale järele hiljemalt 30 (kolmekümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud Kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et Ostja on Müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi Kaupa. Veebipoel on õigus Müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiu- ja veokulud) ja tasaarveldada Veebipoe poolt kantud kahju Ostja poolt ette tasutud summadega.

5.4 Juhul, kui Ostja poolt tellitud Kaupa ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et Kauba kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui Kaupade tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Veebipood ei vastuta, teavitatakse sellest Ostjat tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-posti teel 3 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest ning ühtlasi antakse teada Ostja poolt tellitud Kauba kohaletoimetamise tähtaeg.

5.5 Juhul, kui Ostja kaotab Kauba kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi Kauba ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse. Ostja poolt tasutud summa tagastatakse mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

5.6 Ostja peab jälgima tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. Veebipood ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.7 Kauba kättesaamisel kohustub Ostja koheselt kontrollima kaupade kogust ja vastavust tellimusele ning allkirjastama saatelehe. Kui Ostja märkab kauba vastuvõtmisel, et kaubad ei vasta tellimusele, saatelehel märgitud andmetele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, tuleb Ostjal teha saatelehele vastav märkus ja teavitada sellest Veebipoodi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul e-posti aadressil vivarec@vivarec.ee või täita Veebipoe reklamatsiooni vorm. Link vormile Vigastatud pakendist tuleb teha viivitamatult fotod ning vigastatud pakend säilitada kuni pretensiooni lahendamiseni.

5.8 Ostja peab Kauba kättesaamisel ja selle kasutusse võtmisel arvestama, et ta avaks Kauba pakendi võimaluse korral ettevaatlikult seda kahjustamata ning säilitaks Kauba pakendi, samuti Kaubale paigutatud tehasekleebised ja partiinumbrid, et välistada lepingust taganemise soovi korral sellega seonduvad riskid, vastavalt punktis 6 kehtestatud Tingimustele.

  1. Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

6.1 Ostjal on õigus 24h jooksul peale Kauba eest tasumist kuid enne Kauba kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates Veebipoe e-posti aadressile vivarec@vivarec.ee  vastavasisulise teate koos tellimuse numbri ning oma panga arvelduskonto numbriga.

6.2 Füüsilisest isikust Ostjal on õigus taganeda müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul alates Kauba kättesaamisest. Kauba kättesaamist tõendab Ostja allkiri ja kättesaamise kuupäev Kauba saatelehel. Müügilepingust taganemiseks peab Ostja esitama Veebipoele nimetatud tähtaja jooksul kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis taganemisavalduse, milles Ostja märgib, kas ta soovib saada Veebipoelt tagasi Kauba hinna ja kättetoimetamiskulud või vahetada ostetud Kauba mõne muu Veebipoe poolt pakutava Kauba vastu. Taganemisõiguse kasutamiseks võib Ostja kasutada Veebipoes asuvat 14-päeva taganemisavalduse vormi  TAGASTUSVORM või saata vastava sisuga teatis Veebipoe e-posti aadressile. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab Ostjale lepingu tasud peale tagastatava kauba kontrollimist Veebipoe laos.

6.3 Füüsilisest isikust Ostjal puudub õigus Tingimuste p 6.2. alusel müügilepingust taganeda, kui

6.3.1 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes või sellel on kasutamise või kulumise märke

6.3.2 Kaup on Ostjale spetsiaalselt tellitud, arvestades Ostja isiklikke vajadusi;

6.3.3 Kaubaks on liimid, vuugisegud või muud puhastus- ja hooldustooted ning Ostja on avanud kauba pakendi.

6.3.4 Kauba käitlemisel või ladustamisel ei ole järgitud tootja tingimusi või müüja kodulehel välja toodud juhiseid konkreetse Kauba kohta ning mille tulemusel on alust eeldada Kauba kvaliteedi kahjustumist või Kauba muutumist kasutuskõlbmatuks.

6.4 Tagastatav Kaup peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid). Kui Kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni Kaup, tuleb Ostjal tagastada kogu komplekt (st. kõik Kaubad). Kaup peab olema seisukorras, mida võib eeldada, kui kaupluses kaubaga tutvutakse.

6.5 Kauba tagastamisega seotud transpordikulud tuleb tasuda Ostjal vastavalt valitud tagastamise viisile. Juhul kui Ostjal on võimalik Kaup tagastada Veebipoe kulul, on Veebipoel õigus tagastuskulu tasaarveldada tagastamisele kuuluvast summast.

6.6 Kui pärast Kauba tagastamist Veebipoe poolt teostatud Kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud Kaup on halvenenud, tuleb Ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Veebipood võib esitada sellekohase nõude hiljemalt 14 päeva jooksul arvates Kauba tagastamisest. Veebipoel on õigus tasaarvestada Kauba väärtuse vähenemine Ostja poolt Kauba eest tasutud ning Ostjale tagastamisele kuuluva summaga.

6.6.1 Ostja on kohustatud Kauba väärtuse hüvitama juhul kui Kaup on Ostja poolt ümber töödeldud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

6.6.2 Juhul, kui Ostja ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Ostjal õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Ostja ja Veebipoe vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

  1. Pretensioonide esitamise kord ja Veebipoe vastutus Kauba mittevastavuse puhul

7.1. Veebipood vastutab Kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis oli olemas juba Kauba üleandmise hetkel ning mis ilmneb 2 aasta jooksul arvates Kauba üleandmisest Ostjale. Esimese aasta jooksul Kauba üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on müüja kohustus.

7.2. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada Kauba kasutamine ja/või paigaldamine.

7.3. Puudusega Kauba puhul on Ostjal õigus esitada Veebipoele reklamatsioon. Reklamatsioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates Kauba puuduse avastamisest. Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile vivarec@vivarec.ee reklamatsioon, kus on märgitud Ostja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Pretentsiooni edastamiseks võib kasutada REKLAMATSIOONIVORMI.  Pretensioonide lahendamiseks peab Ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad Kauba ostmist. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Veebipood probleemi lahendamata jätta.

7.4. Kõik reklamatsioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates reklamatsiooni kättesaamisest.

7.5 Kui ostetud Kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud 14 päeva jooksul arvates otsuse tegemisest. 

7.6 Veebipood ei vastuta Kauba puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale või mis on tekkinud Kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

  1. Vaidluste lahendamine

8.1 Kui Ostjal on Veebipoest ostetud kaupade osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile vivarec@vivarec.ee või helistada telefonil: +372 6599000

8.2 Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada füüsilisest isikust ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

8.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

8.4. Kohtusse pöördumise korral on Ostja ja Veebipood leppinud kokkuleppelise kohtualluvusena kokku Veebipoe asukohajärgse kohtu.