Bisazza klaasmosaiik

Bisazza suhet klaasmosaiiki võib võrrelda Piaggio Vespa suhtega skuuterisse või Apple iPod’i suhtega kaasaskantavatesse muusikariistadesse – ettevõtte tootemargi nimetus samastub tootega, kuna Bisazza töötas välja modernse klaasmosaiigi ning muutis selle populaarseks kogu maailmas. Olgugi, et praegu on lugematu hulk tootjaid ja jäljendajaid, kätkeb originaal Bisazza mosaiik endas midagi enamat: Bisazza Mixes valik on laiem, selle värvid on intensiivsemad, selgemad ja kargemad, mosaiigi lehtede töötlus on igati korrektne. Erinevate mosaiigitükikeste kombineerimisel on hea kasutada Bisazza unikaalset Decors valikut. Sarnaselt moega muutub see igal aastal, saades inspiratsiooni hetkel populaarsetest värvidest, mustritest ja trendidest, mis loovad teatud ajaperioodi stiili ning hiljem muutuvad klassikaks nagu Damasco dekoorid või Pied de Poule või Paisley.

Opus Romano seeria 1x1x1 cm ühevärviline mosaiik on nii vastupidav, et seda võib paigaldada isegi tiheda käidavusega ühiskondlikesse ruumidesse, ilma et see kaotaks oma elegantsi ja dekoratiivsust.

2013. aastal sündis Bisazza ja tuntud disaineri Marcel Wanders’i koostööna kõrgetasemeline mustal ja valgel baseeruv geomeetriline kuusnurksete keraamiliste plaatide kollektsioon Frozen Garden. Wanders’iga on seotud ka luksuslik sanitaarruumide ja vannitoamööbli kollektsioon BISAZZA BAGNO. Koostööd toodete kujundamisel on tehtud veel selliste loominguliste talentidega nagu Carlo Dal Bianco, Marco Braga, Tord Bontije, Jaime Hayon ja Nendo Studio’ga.

Back to top